środa, 16 maja 2012

Bez emocji !!

Dobra ludzie wiem że pisze mało imaginów ponieważ nie mam czasu i nie zmienie tego tak szybko. Ucze się, odr pd, szkoła, drugi blog, dwie strony na fb gdzie również pisze imaginy, treningi, przyjaciele. Obiecuję wam że będę więcej pisać ale zrozumcie mnie ja też mam swoje życie ! Możecie czytać moje wypociny na moim drugim blogu oraz na fb ale no nie obrażajcie sie od razu dlatego że szybko nie dodaje imaginów lub dlatego że nie dodaje z tym o którym prosiliście ale mam też trochę zamówień i to nie tylko na blogu ale również na gg ! Będę dodawać coraz więcej imaginów. Niedługo wakacje a do tego czasu niestety dużo pracy. :( Tak więc dodaje tu nowe imaginy jak i na 3 innych stronach i ciężko mi w tak krótkim czasie dodawać kolejne. Przepraszam i obiecuje że będę dodawać wiecej imaginów :)

3 komentarze:

  1. Ej, Pati, ale Ty chyba nie bierzesz sobie moich komentarzy tak super poważnie, co? To samo mogę Ci powiedzieć w realu!Oj dobra, tylko się nie fochaj! Czekam na nowy imagin, ale żeby był o NIALLU!!! Plissss!!!

    OdpowiedzUsuń