poniedziałek, 15 października 2012

Moje zacne pomysły

To napisze tak od "czapy". Więc postanowiłam dać wam tym razem pole do popisu i spytać jakiego imagina byście tym razem chciały? Szczerze powiem że teraz bardzo dużo czytam o Larrym, Ziallu itp. Może chciałybyście abym napisała imagina lub bloga o jakimś BROMANCE chłopców? Do tego mam pytanie jeszcze jedno gdyż wpadłam na pomysł KONKURSU, chodzi o to żebyście napisały IMAGINA i wysłały go mi. Jestem teraz chora więc będę miała mnóstwo czasu na przeczytanie wszystkich wysłanych imaginów. Najlepszy będzie opublikowany na moim blogu oraz autorka zostanie administratorką na mojej stronie na fb i razem będziemy ją prowadzić, ponieważ potrzebuje teraz pomocy. Imagin piszecie z dowolnym członkiem One Direction i wysyłacie na mój e-mail: patrycja_muzyka@interia.pl. Podoba się wam mój pomysł? Jeśli jesteście zainteresowane to piszemy w komentarzach.

4 komentarze:

  1. 1. Ja bym może chciała imagina o Louis'ie. ^^
    2. Taki blog to dobry pomysł, ja sama nie dawno założyłam. :)
    http://lowforewerx3.blogspot.com/
    3. W sprawie tego konkursu, to ma być w takim stylu jak zamieszczasz na blogu czy bromance? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay następny o Lou :)Co do konkursu to treść dowolna może być bromance, takie jak ja teraz pisze albo kompletnie odjechany pomysł. Wszystko zależy od ciebie.

      Usuń
  2. 1. Ja też bym prosiła o Lou :D ;*
    2. Z chęcią poczytałabym jakiegoś Twojego bromanca :)
    3. Konkurs to genialny pomysł ;) A jest jakiś konkretny termin wysyłania prac ? ;>
    4. Czekam na imagin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz pomyślałam że macie na napisanie imagina tydzień jak nie więcej może do soboty bo jestem pewna ze mało osób się zgłosi

      Usuń