niedziela, 28 października 2012

Mam dla was złą wiadomość, przynajmniej tak mi się wydaje. Ponieważ zapisałam sie do kółka dziennikarskiego nie będę mogła CZĘSTO pisać imaginów. Oczywiście nie zawieszam tego bloga ale po prostu będzie mniej czasu, bo będą różne wywiady i ogólnie dużo na głowie. Muszę teraz wymyślić nowy artykuł, wysłać zdjęcia moje do redakcji gdyż są niezbędne, napisać artykuł, odrobić lekcje, nauczyć się itp. Myślę że dam radę, chciałam was tylko o tym poinformować no i przeprosić. Następny imagin pojawi się... właściwie to nie wiem kiedy, jak ładnie poprosicie to spróbuje jak najszybciej :D Przy okazji ładna zima z tej jesieni prawda?+ uczę się piosenki LWWY na gitarze i nagram może wiec czy będziecie chciały to zobaczyc? :)

2 komentarze:

  1. chociaż jest mi smutno ,że rzadziej będę czytać twoje świetne imaginy to nie mogę być samolubna C: przede wszystki gratulacje :D jesteśmy z ciebie dumni i życzymy ci powodzenia :* na pewno sobie poradzisz :)a co do piosenki to jasne ,że chcemy ;>
    P.S ŁAAADNIE PROSIMY <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuje za takie wsparcie i postaram jak najwięcej dodawać dla was :) Jeszcze raz dziękuje :**

      Usuń