poniedziałek, 24 września 2012

Na jutro.

Teraz odpowiadają wszyscy. Czytasz to= skomentuj. Więc z kim chcecie imagin na jutro? Następną cz Zayna czy może coś innego? Wszelkie propozycje w komentarzach+ jeżeli chcecie zareklamować swoje blogi to pod tym postem. Jutro wejde na kompa i napiszę imagin jezeli będzie mało komentarzy to pojutrze bo naprawde ja czasami nie wiem jakie chcecie imaginy a potem słyszę skargi że napisałam imagin np Z Lou a ktoś chciał z Harrym itp. Przepraszam was ale mam urwanie głowy szczególnie w szkole a na fb ciągle jestem ale na phonie. Właśnie i jeżeli chcecie moje gg, skypa, fb, tt itp to też pod tym postem. Dziękuje że to przeczytaliście i jednokierunkowych snów :*

5 komentarzy:

  1. ;DD Ja chcem nastepną cześć z Zayn'em i prosiłabym żebyś zajeła się tylko pisaniem tego opowadnia ;D Zapraszam do mnie pisze też op. z Zayn'em . :
    http://www.imaginy-o-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja prosba jest dla mnie rozkazem i bardzo dziekuje ze skomentowalas oczywiscie jutro eejde na twoj blog i skomentuje po przeczytaniu

      Usuń
  2. Ja bym bardzo prosiła o kolejną cześć z Zayn'em ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że kolejną część Zayna <3 Zapraszam do mnie http://el-amor-siempre-nos-muestra-el-camino.blogspot.com/ Dopiero starujemy i zalezy nam na opinii ;)

    OdpowiedzUsuń