wtorek, 21 sierpnia 2012

Harry cz1

Z dedykacją dla Agaty Pietrzak :)

Ostatnio dużo się zmieniło w twoim życiu. Ciągłe wyjazdy twojego taty doprowadziły że bardzo oddaliliście się od siebie. Miałaś tego dość. Pewnego dnia postanowiłaś wyjechać do babci która mieszkała nad morzem Północnym. Na samom myśl o uśmiechniętej twarzy starszej kobiety zrobiło ci się ciepło na sercu.  Spakowałaś się i zadzwoniłaś do ojca by powiadomić go że jedziesz do babci. Nie komentował twojej decyzji więc spokojnie mogłaś zabrać kartę kredytową i zamówić taksówkę.
Po paru godzinach witałaś się już z babcią.Po ciepłym przywitaniu się weszłaś na górę do domu i położyłaś walizki na łóżku. Przebrałaś sie w kostium kąpielowy i rzucając tylko, że idziesz na plaże wyszłaś z budynku. Zimne powietrze otulało twoją twarz przyprawiając cię o dreszcze. Weszłaś w wąską uliczkę by wyjść od razu na rozległą plaże. Przeleciałaś wzrokiem po całej plaży w poszukiwaniu jakiejś osoby lecz nikogo nie było. Wzdrygnęłaś ramionami i zanurzyłaś nogi do wody. Zamknęłaś na chwilę oczy po czym otworzyłaś je znów by wejść trochę głębiej. Robiłaś małe kroki co chwilę kucając i wstając. Po chwili zanurzyłaś się cała do wody i zaczęłaś pływać. Nawet nie zauważyłaś gdy byłaś naprawdę daleko od brzegu. Nie przejęłaś się i popłynęłaś jeszcze dalej. W pewnym momencie zanurkowałaś i to bardzo głęboko. Nie wiedziałaś że na takiej głębokości jest aż tyle ryb. Gdy brakowało ci już powietrza chciałaś sie wynurzyć ale coś ci to uniemożliwiało. Spojrzałaś na dół. Ze strachem zauważyłaś że zaczepiłaś się o jakieś wodorosty. Próbowałaś się wyrwać ale nie mogłaś. Poczułaś jak tracisz przytomność a twoje ciało powoli opada. W pewnym momencie już widziałaś ciemność, tylko ciemność. Otworzyłaś oczy widząc chmury i światło pierwsze co ci przyszło do głowy to pytanie " Czy to niebo?". Jednak szybko oddaliłaś sie od tego pomysłu. Usiadłaś na piasku i ujrzałaś morze.
- Znów jestem na plaży- powiedziałaś cicho.
- I to dzieki mnie- usłyszałaś głos za sobą
Szybkim ruchem odwróciłaś głowę. Zobaczyłaś chłopaka. Na oko starszy od ciebie. Miał brązowe loki, był dość wysoki, stał bez koszulki i patrzył na ciebie.
- Jak to dzięki tobie?- spytałaś nie rozumiejąc.
- Pomogłem ci wyjść na brzeg. Właśnie pływałem gdy zobaczyłem ciebie. Zaplątałaś sie w coś. Czy ty nie wiesz że tam gdzie byłaś nie można pływać? To teren zabroniony- mówił ze złością w głosie. Przypominał ci twoją mamę. Niestety odeszła z tego świata gdy miałaś jedenaście lat.
Odwróciłaś wzrok od chłopaka. Poczułaś jak samotna łza spływa po twoim policzku. Loczek zauważył ją i podbiegł do ciebie
- Ej przepraszam. Nie chciałem żebyś płakała- powiedział z troską.
- Dziękuje że mnie uratowałeś. Ja już chyba pójdę- uśmiechnęłaś się lekko i wstałaś z piasku.
- Ej poczekaj odprowadzę cię- złapał cię za nadgarstek
- Nie trzeba poradzę sobie.- wyrwałaś rękę.
- To chociaż powiedz jak masz na imię- odparł gdy zrobiłaś krok do przodu.
Stanęłaś na chwilę w bezruchu zastanawiając się czy mu odpowiedzieć.
- [T.I]- powiedziałaś po chwili zastanowienia.
- [T.I]- powtórzył cicho.
Uśmiechnęłaś się i ruszyłaś w strone domu.

No to mamy część 1. Nie wiem czy pisać dalej bo nikt nie komentuje imaginów moich ani nie mówicie z kim następny :c Chce zadać wam jedno pytanie: Czy mam nadal prowadzić ten blog ? Odp w komentarzach

8 komentarzy:

  1. pisz,pisz:) super imagin czekam na następną część...powiadasz że ją uratował?czekam na jakiś imagin z zaynem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz dalej ten blog jest super. napisz jakiś 3 albo 2 częściowy imagin z Zaynem proszę :*- Wika

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze jeżeli sie wyrobie bo musze skończyć ten ale napisze obiecuje :) Jednak pod warunkiem że ktoś będzie to czytał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja napewno. Polece twojego bloga moim kol.... A jak się spytam to lubisz Perrie?? bo ja nie zabardzo
      mój tt: @MalikVicctoria

      Usuń
    2. szanuję ją ale powiem ci szczerze że przed związkiem z Malikiem jej nie lubiłam i wtedy jej nie musiałam aż tak znosić

      Usuń
  4. super < 33
    zapraszam do mnie . ; ]
    http://onedirectiontujulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pati, pisz! Rób to dla siebie no! Ja tam za 1D nie przepadam, wiesz. Ale Twoje imaginy są spoko i niektóre blogi też. Więc pisz, bo przyjdę do Ciebie w nocy z siekierą i co zrobisz?
    Wejdziesz do mnie?
    http://now-scream-and-rock-out.blogspot.com/
    Jakbyś mogła skomentować, to byłabym wdzięczna :P
    Ach, bo Ty nie wiesz. Ja to ja, Martin.
    Pozdrawiam!
    C. ♥

    OdpowiedzUsuń