wtorek, 19 czerwca 2012

Zayn

Dedykacja dla KMalik;)xx

Siedziałaś przy jednym ze stolików w bibliotece. Czytałaś książkę którą poleciła ci koleżanka jednak po chwili uznałaś że ta książka nie jest dla ciebie. Odłożyłaś ją na półkę i przejechałaś dłonią po rzędzie wysoko ustawionych książek zatrzymując się na jednej z bardzo ciekawym tytułem. Chciałaś ją już zabrać z półki ale gdy tylko poruszyłaś nią do przodu wszystkie inne zleciały na podłogę. Przeklnęłaś cicho pod nosem i zaczełaś zbierać książki z ziemi. W pewnym momencie usłyszałaś nad sobą męski głos. Podniosłaś głowę tym samym uderzając chłopaka w czoło. Syknęłaś z bólu i położyłaś rękę na swoim czole. Spojrzałaś jeszcze raz na osobę którą uderzyłaś i zaniemówiłaś  z zaskoczenia. Przed tobą stał Zayn Malik.
- Prze...przepraszam-  zaczęłaś się jąkać.
- Nic nie szkodzi- uśmiechnął się.- poczekaj pomogę ci- kucnął przy tobie i zaczął zbierać porozrzucane książki.
Przez chwilę siedziałaś w bez ruchu przyglądając się Malikowi.
-"Czemu on jest taki idealny"- zadawałaś sobie to pytanie  w myślach.
W końcu oprzytomniałaś i wstałaś nie widząc ani jednej książki na podłodze
- Dziękuje- odkrząknęłaś zwracajac się do chłopaka.
- Nie ma za co- odpowiedział- Masz ochotę na spacer?- podrapał się na po głowie.
Kiwnęłaś twierdząco głową i wyszliscie z biblioteki. Zayn najpierw poszedł z tobą do kawiarni. Co chwilę rozśmieszał cię i próbował jak najdłużej utrzymywać temat. Musiałaś przyznać że udalo mu się to i prawdę mówiąc oczarował cię. Po dość długim posiłku Malik zabrał cie na London Eye. Świetnie się bawiłaś. Nie obyło się bez zdjęć. Chłopak wyjał z twojej torby aparat i znienacka zaczął ci robić sesję zdjęćiową. Na samym początku byłaś zła że wziął przedmiot bez pozwolenia ale po chwili z uśmiechem pozowałaś do zdjęć. Pod koniec dnia Zayn zaprosił cie do swojej willi. Mówił że to  nic wielkiego, normalny dom ale ty byłaś pod wielkiem wrażeniem.
- Soku?- zwrócił sie do ciebie gdy weszliscie do domu.
- Nie dzięki- umiechnęłaś się.
Wlepiłaś wzrok w basen w ogrodzie. Chłopak od razu zobaczył co cie zainteresowało i złapał cie za rękę.
- Chodź popływamy- mrugnąl i wyszliscie na zewnątrz.
Usiadłaś nad basenem a Malik zdjął koszulkę. Przygryzłaś dolną wargę na widok jego klatki piersiowej. Widząc twój wzrok chłopak parsknął śmiechem. Zarumieniłaś się. Chciałaś coś powiedzieć ale Zayn wskoczył do wody przy okazji ochlapując cię. Wstałaś jak poparzona i zrobiłaś groźną minę.
- Zapłacisz za to Malik- krzyknęłaś i zdjęłaś bluzkę oraz spodenki. Kątem oka zauważyłaś chłopaka który ci sie przyglądał. Rozpędziłaś się i wskoczyłaś do basenu. Podpłynęłaś do Zayna i ochlapałaś go wodą jednak ten nic sobie z tego nie zrobił. Wręcz przeciwnie, złapał cie w talii i delikatnie musnął twoje wargi. Oderwał się na chwilę od ciebie i spojrzał w twoje oczy by następnie wpic sie zachłannie w twoje usta. Nie pozostawałaś mu dłużna. Gdy pierwszy raz spotkaliście się, w tej starej, małej bibliotece było pewne że chłopak się zakochał. Może ty rónież. napewno odwzajemniałaś to uczucie bo do dziś jesteście parą.

Mam nadzieję że wam sie spodoba. Przepraszam że tak na końcu pisałam w ostatnich imaginach żebyście pisali komentarze ale zastanawiałam się nad zamknięciem tego bloga, aż w końcu zrozumiałam że robię to dla was i dla siebie i choć chcę byście mówili mi opinie na temat moich imaginów to nie będę was "szantażowała" tym że 3 komentarze i pisze nowy. Wiele autorek tak robi ale nie ja :) Tak wiec jeszcze raz przepraszam. Następny będzie o Liamie ale nie wiem czy dodam w tym tyg czy moze za 2 tyg bo jak mówiłam wyjeżdżam :) Zobaczymy

5 komentarzy:

  1. Bardzo się ciesze, że dodałaś tak szybko ten imagin :D Świetnie Ci wyszedł :) Aż sama zapragnęłam być na jej miejscu *-* Z resztą jak zawsze :P Co do komentarzy to nie masz za co przepraszać :) Jak ktoś komentuje to fajnie, a jak nie to xd Chyba rozumiesz o co mi chodzi ? :> No mam nadzieje, że tak i czekam na nn <33
    P.S. U mnie nn :D Zapraszam ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz teraz postaram sie duzo dodawac inaginow bo te wszystkie wyjazdy itp w koncu wakacje :d ciesze sie jak komentujecie ale nie bd nikogo zmuszac :) i bardzo ci dziekuje ze komentujesz moje wszystkie notki itp przepraszam ze u cb nie komentuje ale musisz wiedziec ze wchodze gdy.mowisz ze jest new nn :p postaram sie jakos to "wynagrodzic"

      Usuń
  2. Świetny tak samo jak każdy inny!!
    Zapraszam do mnie -----> http://im-dying-just-to-know-your-name.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń