poniedziałek, 20 maja 2013

Musicie mi wybaczyć, ale moja kochana rodzina zepsuła mi komputer. Wiecie jak ciężko sie pusze na telefonie? Niestety do czasu kupienia nowego komputera nie napisze nic. Jutro spróbuje dostać sie na komputer w szkole i moze cos napisze. Do tego jestem zła na nauczycieli którym wpadł do głowy niesamowity pomysł typu "A jebnijmy tym gimnazjalistom 69969655568 kartkówek. Tak na koniec roku". Huh jestem pewna, że u was jest lepiej. Opowiadajcie co u was sie dzieje :)
TT: we_ended_right
F O L L O W M E

4 komentarze:

  1. Eeee lipa ;< tez mam po piec szesc kartkowek dziennie -.- drukarka nie wyrabia na sciagi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah xd Ale juz niedlugo wakacje :)

      Usuń
    2. No to widzę że nie jestem jedyna z 69696969696969 kartkówkami tygodniowo....
      Każdy nauczyciel myśli że jego przedmiot jest najważniejszy... -_-

      Usuń
    3. No dokladnie, nawet nie patrza czy mamy jakies inne klasowki

      Usuń